Friday, July 20, 2007


Το πήρα απόφαση τελικά...



Θα κάνω οικονομίες από σήμερα κιόλας
για να αγοράσω ένα πυροσβεστικό αεροπλανάκι.



Απο αυτά που βλέπουμε να πετάνε στον Αττικό ουρανό
το τελευταίο χρονικό διάστημα,



καθώς και
κάθε καλοκαίρι,
χρόνια τώρα.






Θα το αγοράσω λοιπόν
και θα πετάω πάνω απο τις φωτιές

που μου άναψα
κάτι παλιά βράδΙα.



Θα το ονομάσω...






Το αεροπλανάκι τoυ sigmataf






Δίπλωμα δεν έχω,

αλλά έχω πετάξει με τα όνειρά μου και ξέρω πως είναι.






Σε ένα τιμόνι θα κολλήσουμε;



Που θα μου πάει...
θα το μάθω!



Θα πάρω κι ένα κράνος
για να προστατευτώ
απο τις μαλακίες μου,

που επιστρέφουν και μου σκάνε κατακέφαλα.



Ω, ρε γλέντια...


Μιλάμε,
αν τα καταφέρω και το φέρω στην κατοχή μου,





θα πετάξω πολύ ψηλά!




Τόσο, που στάνταρ θα με γράψει
καποιος μπάτσος άγγελος,

για υπέρβαση υψομετρικού ορίου.



κύριε αστυνόμε,

γιατί μου ζαλίζετε το ριπαπά
κάθε φορά που πάω να πετάξω;




Θα του πω.

Και θα αρχίσω να τρέχω...


Τέρμα γκάζι και οι έλικες θα γίνουν τουρμπίνες.


Ναι...ναι!

Τουρμπίνες.




Ξέρετε...
σαν αυτές τις όμορφες κοπέλες που τους λες





Σ'αγαπώ





κι εκείνες σου απαντάνε...






Σου αρέσουν τα νύχια μου;





Όμορφα τα νύχια σου μωρό μου,
αλλά εγώ σου είπα



Σ'αγαπώ.






Ναι...το άκουσα,
απλά...




...με έπιασε φαγούρα και σκέφτηκα τα νύχια μου.



Ε, με πιάνετε τώρα,
το απόλυτο κενό.



Άντε να το ξαναπείς.




Σιγά που δεν θα το ξαναπώ.

πριτς
!

Αφού το νιώθω!




Εγω φταίω,
αν η άλλη έχει τσιμπούρια και την τρώνε;




Θα το ξαναπώ!!!!!!!!!!!!



Αν
πάλι μου απαντήσει το ίδιο,
θα το πω σε εμένα μετά.


ΧΑ!


το καλό το μονοπάτι

έχει βούρτσα βαρβάτη.



Αλήθεια... έχω μια απορία


Το παίζω μαλάκας ή είμαι;




χμμμμμμμμμμ........

Μην μου απαντήσετε...


θα το βρω μόνος μου.






**************************************************







Που είχαμε μείνει;



Α, ναι...

στο αεροπλανάκι μου.............................................






Αφού το αγοράσω λοιπόν
και γίνουν τα προαναφερθέντα,



Θα πετάξω πάνω απο τους κάμπους

και θα έρθω να το παρκάρω στο μπαλκόνι σου.


Αν και ίσως να μην είναι και εύκολο θέμα,

αλλά στα δύσκολα μαθαίνεις!







Τι πακέτο είναι και αυτό το παρκάρισμα ρε παιδιά;







Για να βρεις κενή θέση κάνεις τάμα στην
Αγία Παρκαδορούσα.

Ε, μόλις βρεις την θέση,

θυμάσαι οτι έχεις τάξει την λαμπάδα
και στα καπάκια φεύγεις.





Αφού ανάψεις την λαμπάδα και το τάμα ξεχρεωθεί.


Χάνεται και η χάρη και η θέση.





Πάλι ξέφυγα.


(καιρό τώρα,
αλλά μην το κάνουμε και θέμα
)






Αφού λοιπόν παρκάρω στο μπαλκόνι σου,

θα χωθώ απο το παράθυρο
σαν μενόμενος ταύρος

-με το κόκκινο εσώρουχό σου-
και θα σου πω...


Πολύ υγρασία,
πάμε βολτούλα
να φάμε
κανα καλαμπόκι μωρό μου;







Θα φορτωθούμε στο αεροσκαφάκι μου το όμορφο
και θα απογειωθούμε





Θα φτάσουμε


  1. Πάνω απο τις μοναξιές του κόσμου και τα μισόλογα.
  2. Πάνω απο τον φόβο και τα λάθη.
  3. Πάνω απο το ψέμα και την ασχήμια.


Θα μας πάρει μακριά!




θα βάλω τον αυτόματο πιλότο κ
αι αγκαλιά
θα βουτήξουμε στο κενό.



Θα προσγειωθούμε σε ένα συννεφάκι...







Το αεροπλανάκι θα σχηματίζει κύκλους απο πάνω μας

και με το τηλεκοντρόλ θα ανοίξω την δεξαμενή
και θα τρέξει όλο το νερό στα κεφάλια μας.






Κάπως έτσι θα τελειώσει η ιστορία μου.


Κάπως έτσι,



θα σβήσουμε την δίψα που έχουμε




εγώ για σένα

κι εσύ για μένα.











προφιλ του sigmataf

My photo
athens, center, Greece
www.myspace.com/sigmatafmusic