Monday, September 08, 2008

Το φυλαχτό του Σεπτέμβρη.





…Χασκογελάω μπροστά στα εκατομμύρια καθρέφτες

που βρίσκονται τριγύρω μου.




Πατώ το play και ξεκινάω το tripαρισμα μου

προς εκείνες τις μέρες που έρχονται.



Μαζί μου έχω μόνο την προσμονή

+ ένα δαχτυλίδι που έκλεψα

κάποιο βράδυ του Σεπτέμβρη από τον Κρόνο.




Με χαιρετάνε τα αστέρια και λευκό σατέν εσώρουχο,

μου κουνάει η αύρα του καλοκαιριού.



Σεπτέμβρης 2008



Και το κορίτσι φοράει ένα λευκό φορεματάκι

που έχει κεντημένο πάνω του

ένα αγοράκι να χαϊδεύει ηλιαχτίδες.






Σκύβω και μαζεύω λίγη άμμο

από την τεράστια έρημο που άφησα πίσω μου.
















Φυσώ την χούφτα μου και η άμμος απλώνεται

σαν χρυσόσκονη στον αέρα,

διάσπαρτη πετάει και ακανόνιστα.





Σε βλέπω κι εσένα κάπου εκεί να μοιάζεις

με πριγκίπισσα μεταμφιεσμένη σε σταχτοπούτα

για τις ανάγκες των παραμυθιών.




Τρέχω χαρούμενος

πάνω στα μικρά τσαλακώματα του σεντονιού μου

και μουσκεύω με όνειρα το μαξιλάρι μου.




Πίνω νεράκι καθαρό και αποβάλω τις τοξίνες

της κούρασης.



Σε παίρνω αγκαλιά όνειρο μου και δεν μιλάμε,,,

,,,κι όμως δεν νοιώθουμε την αμηχανία της σιωπής.



(Γιατί απλά γνωρίζουμε

πως είμαστε ο ένας για τον άλλον…)x9






Είναι η ώρα να γεμίσουμε τις λευκές σελίδες

που ακολουθούν.












Γαλάζιες και διάφανες μορφές στα καταστρώματα

και οι ενέργειες απλώνονται κατά μήκος του ορίζοντα.






Απλώνω με μανταλάκια στα σχοινιά μου,

το υπέροχο φρεσκοπλυμένο μπαλκόνι μου

με τα ποτισμένα λουλούδια

και τις μυρωδιές του νησιού μου.




Το νησί μου δεν υπάρχει σε κανέναν χάρτη




Έχεις δει απλωμένο μπαλκόνι σε σχοινιά?



Χάνεις!







Συναντώ τον Μικρό μπομπιρα και τον παίρνω αγκαλιά.



Οι κόλακες,

μου τον επευφημούν,

μα δεν τους δίνω σημασία

και τον βάζω να ξαπλώσει δίπλα στην καρδιά μου.





Με ρωτάνε οι νύχτες του Σεπτέμβρη αν είδα εκείνο το παιδί.




Κι εγώ χαμογελώντας απαντώ…





Τον είδα σε τροπικά μέρη.

Ντυμένος πειρατής,

να ζωγραφίζει το μέλλον του

με πολύχρωμα πουλιά και πρωτάκουστα τραγούδια.





Άπειρα λόγια έρχονται με ταχύτητα.



Με αγαπάνε,


λένε.


Τους λείπω,



λένε

Με θέλουν,



λένε





Μα στην τελική

το έμαθα πια...




οι στιγμές διαρκούν ακριβώς το ίδιο,

όταν περάσει ο καιρός




Και αυτό δεν το λέει κανεις.





xe~











































Ομορφιά μου



Σου τάζω τα πάντα,

γιατί δεν θέλω να είσαι


τίποτα λιγότερο

/

τίποτα περισσότερο...



...από τα πάντα.


















στΕλιος τσΑφος. 8 σεπτεμπερ 2008. αθΗνα

31 comments:

Sigmataf said...

hi!




















xe~

Vaso S. said...

yperoxo htane...

oti eprepe gi auth th zesth vradia tou septemvrh... ;)

Sigmataf said...

XI-XA...

Τι κανειςςςςςςςςςςςςςςςς??????????

Τρελλη ζεστη
ε?

escape said...

Kai oti dipsousa kai den me epairne ypnos kai hr8a edw na diabasw tis skepseis sou:)

Kale mou sigmataf...mou leipsan ta logia sou....

Ontws polu zesth bre paidia...

Sigmataf said...

Ακομα περιμενω το τηλ. που λεγαμε...

χε~

Νερακιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι..........

Ναιιιιιιιιιιιιιι....

Εφαγα κατι σουβλακια και εχω κορακιασει...


;))

escape said...

To 3erw, den se exw 3exasei ennoeitai...Apla trexw auto to diasthma me douleies kai diafora...apo thn allh bdomada omws 8a eimai pio free..8a se parw na ta poume!!

Filia polla kai polla neraaaaa:P

Sigmataf said...

ΟΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




ΟΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




ΟΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








και που εισαι....












ΟΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

beth said...

sigmataf pali toso omorfa ta pes mprabo sou

Skouliki said...

το διαβασα μην φυγω για δουλεια και στο δρομο το σκεφτομουν παραλληλα με τις δικες μου σκεψεις..

υπεροχο το βρισκω...

καλημερα

Loth said...

ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΠΛΩΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΕ ΣΧΟΙΝΙΑ..ΕΝΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΟΝΕΙΡΑ.
ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΤΟ ΕΙΔΑ ΟΜΩΣ.
ΥΓ.ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΖΕΣΤΗΣ ΤΙ ΝΑ ΠΩ?? ΟΥΦ!
ΜΑΤΣ

escape said...

epishs exw na sou pw....

OK!!!!!!!!!!!!!
:P

8a mporouses ki esu na shkwseis to koulo sou kai na pareis ena thl h na steileis ena sms:P

Kalhmeraaa

Bliss said...

μακαρι...να ειχα την σκεψη σου
τον τροπο εκφρασης σου

..

μακαρι

Anonymous said...

Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο!



DS.....!!.....

Anonymous said...

..kai an synexiseis etsi .....pare fylaxto...na se fylaei!!!
ds...

Little_Pat said...

Ταξίδια όμορφα πολλά μέσα σε ένα να χορεύω διαρκώς με χρώματα και ευχές να κρατάει το φυλαχτό του Σεπτέμβρη για το υπόλοιπο που μένει.
Και χι και χε!

Sigmataf said...

@beth:

Καλημερα...
τΑ ειπα οπως τα ειδα.


@skouliki:

Αυτα ειναι!!! εγινε και μαρμελαδα με ψωμι και χυμο αυτο το ποστ?
;))


@Loth:

Να μην πεις τιποτα...
Απλα κατσε κατω απο το κρεμασμενο μπαλκονι βρεξου για να δροσιστεις.
χε~
Φιλια.

Sigmataf said...

@escape:

Μμμμμμμμμμμμμμμ...
Λες, ε?
οκ!!!!
;))


@Bliss:
Τι λες τωρα...?
Εχεις τον δικο σου που ειναι πανεμορφος.
;))
Αραξε!


@ds...:

Και απο τι θα με προστατευσει το φυλαχτο?
ε?


@Little_Pat:

Ταξιδια με προορισμο το ταξιδι.
;))

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

apo to diko mou kako,megalo, galazoprasino mAti......

ds....


(to oti grafeis...magika...to jereis...de xreizetai na sto pw egw..!maresei h trella sou,o tropos skepshs soy kai de sou kryvw oti zhLeyw..Egw kai Alloi poLLoi!)
filiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Sigmataf said...

Mεγαλο γαλαζοπρασινο ματι?


Γραφω μαγικα?

ΧΑ...

σε λιγο καιρο θα πεταω και κουνελια απο το καπελο και θα τρεχουνε μεσα στα σπιτια οσων με διαβαζουν
ειμαι ο κοπερφιλντ.

;))

σε ευχαριστω για τα λογια σου.

Αληθεια.

φιλια.

Άβατον said...

Φίλτατε, ελπίζω να πέρασες όμορφα το Καλοκαίρι και γενικότερα να πήρες ότι είχε να σου δώσει.
Welcome back...

Anonymous said...

kapote mou eixes pei pws otan ftaseis se shmeio na baleis oria
shmainei oti den paei allo.
Exw na se dw apo to 2007
Elpizw na pernas kala.
Lew na mhn grapsw to onoma mou,
giati sigoura katalabes poia eimai.
Geia sou re Stelaki me ta paraksena tajidia sou.

p.s. mou eleipses kai mou leipeis.

Sigmataf said...

@Άβατον:

Γεια σου ρε φιλε...
Το καλοκαιράκι το περασα στη δουλεια.
;))
Αν και πηρα, ναι, ότι ειχε να μου δώσει, θετικο και αρνητικό.
Εσύ τι λέει ρε παιχτη?


@Anonymous:
Ακόμα ισχύει αυτό με τα όρια.
Αλλά και τι να λέει?
Όλα καλά.
Χαιρομαι που σε άκουσα έστω και με αυτο τον τρόπο.

;))

Τι κάνεις?
Πως τα περνας?

Εγω όπως τα αφησες με σταδιακή άνοδο και αισθήματα αισιοδοξίας με λίγη δόση σταρχιδισμού.

Πλατσουρίζουν οι γλάροι στο ποτάμι?

Ναι να λες!

Και στην μπανιέρα και στη λεκάνη.

;))

Άντε και καλά να περνάς ρε μούτρο.

χε~

Ασκαρδαμυκτί said...

Πάντως, το συνηθέστερο είναι να βλέπεις όνειρα δεμένα με σκοινιά...

Βαγγέλης Μπέκας said...

TAKE A LOOK!

http://www.mirfestival.gr/index.html

Sigmataf said...

@Ασκαρδαμυκτί:

Γ Α Μ Η Σ Ε Τ Α !

τραγικό, έτσι?


@VITA MI BAROUAK:

Αν τελικά δεν καταφέρω να ερθω, κανονιζουμε απο βδομάδα καφεδάκι?

maika said...

ωραίο το φυλαχτό σου!!!
να το φυλάς και να σε φυλάει!!!
καλημέρα!
;0)))

fish eye said...

ομορφε μου..





να ταζεις αυτα που μπορεις να δωσεις..
ασε ''τα παντα''να πορευτουν μονα τους..διχως παρακαλητα..



εχεις δει απλωμενα ψαρια σε σκοινι μπαλκονιου σαν ρουχα;ναι δε διαβαζεις λαθος..





ομορφο το νησι σου, κι οι μυρωδιες του σεπτεμβρη σου..

patsiouri said...

Ανέβασε και την απάντησή ΤΗΣ ντε!

Anonymous said...

se parakolouthw mines kai mou aresei h skepsi sou.
Posoi omws apo emas pou se diabazoume mporoume na se katalaboume akribws sigmatau?
Kapote isws na ta poume kai apo konta.
Se euxaristw opws kai na exeis pou yparxeis estw kai me auto ton tropo.

Kala na pernas.

Katerina.

Sigmataf said...

KΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥΤΡΑ...


@maika:

Το φυλάω ρε συ...
Να είσαι σιγουρη για αυτό.
;)


@αγκαλιές του φεγγαριού:

Με αποστόμωσες!!!
Τι άλλα?


@patsiouri:

Μα δεν υπάρχει κάποια απάντηση.
Το φυλαχτο κρέμεται στο λαιμό...
Δεν μιλαει.
Αν ποτε υπάρξει κάποια που μου πει κάτι για αυτό το post...
Θα το πω και σε σένα, (ΑΠΟ ΕΔΩ)
;))


@Katerina.

Καλά να περνάς κι εσύ ρε...
Όσο για την ερωτησή σου...
Ιδέα δεν έχω.
χε~

3 parties a day said...

Ψυχεδέλεια...

προφιλ του sigmataf

My photo
athens, center, Greece
www.myspace.com/sigmatafmusic