Wednesday, October 07, 2009

Η σκιά του σπιτιού.








Εισβάλω στα πιο κλειδωμένα πατάρια

και με γέλια ακονισμένα … σκίζω τη νύχτα,

τη γλύφω

και γινόμαστε κόκκινα χαλιά, μπροστά στην πύλη του χάους.


Κοιτάζω μέσα της.















Πιστό μου Χάος…

Έλα, γυάλισε την κάνη και πάμε…



Είσαι η νύχτα…κι εγώ περπατώ πάνω από την λάσπη σου

και τρίβομαι από πίσω σου.


Άσε με να σε λέω Σαλώμη…!




ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΑΜ…

Κλείσε τα στερεότυπα τους και πάρε με στο στόμα σου…

Θέλεις να βουτηξω σε μια κούπα κρασί και να με γλύψεις;…

Θα βάλω και λίγο μήλο μέσα στο κρασί.



Το μήλο που έφαγε και η Έυα.






Ο δαίμονας έδωσε 30 γιούροz στον άγγελο,

για να ποζάρει στον φακό.


Τη νύχτα που πέθανε ο Θεός .











-φλασμπακ-


Με φλερτάρει η τρέλα.

Έχω κάτι φτερά στο μπαούλο...


Έλα, βάλτα να σε φωτογραφίσω...


Πάμε;

1...2...3...


κλικ


(αριστερά)


Είπε ο δαίμονας και το οπισθόφυλλο τα μαρτυρούσε όλα.











(η σκέψη μου, που αποτυπώθηκε σαν γράμμα)




Γεια σου ρε Κατερίνα.


Τα έμαθες; Βγήκε πάλι ο πράσινος ήλιος.

Στις σκατόμυγες η λάμπα μοιάζει ήλιος…γάματα!

Εύπεπτα τραγουδάκια. Ακίνδυνα κειμενάκια χαρισμένα σε δημόσιες σχέσεις

κι ο Β. Παπακωνσταντίνου είναι ροκ. Τα πάντα όλα και τα κοάλα τίποτα.



με σεβασμό

sigmataf





ΖΗΤΩ Η ΓΑΡΔΕΝΙΑ !



ΛΕΦΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΒΑΡΑΒΑ!




(άραγε είχαν προβλέψει τότε οι ειδικοί,

ποιος θα πάει στον λόφο και ποιός σπίτι του;)
















Μη χαλιέσαι με όσα λέω μωρό μου...





Τι είμαστε μπροστά στο συμπαν;

Σπερματοζωάρια!

Ανασφαλείς ηρωες, στην αφέλεια παραδομένοι.

Κολυμβητές σε άπλετη κοιλάδα

Έλα μωρό μου…

Πες το…




Αλλά πρώτα,

πάρε με στο στόμα σου.






One night stand συναισθήματα…

Τόσο διαρκούν οι σχέσεις

Μηδενισμός...σύνδρομο εποχής.





Δεν με δίδαξε κανείς, γι' αυτό έγινα σφουγγάρι

και εσωκλείω στους πόρους την παράνοια μου.



Σε λίγο θα την χύσω πάνω σου.

θα σε παρακαλέσω να την καταπιείς


please...


την έχω και σε γεύση μπανάνα με σιρόπι σοκολάτας.












Κλείσε την γαμάτη και τεράστια τηλεόραση.

Πες ό,τι δεν ξέρεις τίποτα.

Τώρα βγήκες στον κόσμο.

Δέξου την άγνοια και πέρνα στην άλλη μεριά.



Καλωσόρισες...


Κοίτα τώρα απέναντι.


Ποιος το γαμάει και το X-FUCKTOR;

Προσωπικά... στα αρχίδια μου η ζωή της άλλης.





Με ένα dub θα βγω στον δρόμο

και θα σκοτώσω τον σκύλο του φόβου.



Πάλι νυχτώνει στο πολύγωνο.




ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑ κι εσύ ΤΟ ΧΑΟΣ!

ΜΑΚΙΓΙΑΡΙΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.





Έλα μωρό μου…


ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ!















Ένα ¨ΜΠΑΜ" απόσταση είμαστε.
























Σ’ αγαπώ.


















προφιλ του sigmataf

My photo
athens, center, Greece
www.myspace.com/sigmatafmusic