Wednesday, May 14, 2008

sinialo





Τι με κοιτάς ρε Μαράκι, τι με κοιτάς;…


Μοιάζω με κρίνο… έτοιμος να στάξει…


Μόνο λόγια είσαι Μαράκι


και η θεωρία δεν παντρεύεται με την πράξη!





"Ήσυχα και τακτικά πάω με εκείνον που νικά"



έλεγε ο Βάρναλης








Φωναχτά και άτακτα….πάω με όποιον επιμένει.




λένε στα μέρη μου.


Δεν θέλω κατά ανάγκη να κερδίσω ρε συ.





Γουστάρω να παίζω!!!

Παιδί είμαι κι εγώ

28 Μαγιάτικα στεφάνια….

Μοναχοπαίδι…αγοράκι.





Αν οι κιθάρες και οι λέξεις δεν κόβουν…




γάμησέ τα.




Άσε το!!!







Σε βλέπω, σαν καρυδότσουφλο στα βάθη του ωκεανού.









Κάτι είναι και αυτό.



Έχεις ρόλο….οντότητα!









BRAVO!!!
Τ

α κατάφερες!

Κέρδισες!




















Δεν ξέρω τι λέω.








Και σίγουρα

δεν είμαι ο κατάλληλος

afoukiepidikaiefoson




Εντάξει









Τίποτα παραπάνω.
















Μαράκι...

Κράτα το αγνό και το παρθένο…

Ίσως και να καταφέρεις να γίνεις ALTIS!

Ελαιόλαδο καλό μέχρι και την τελευταία σταγόνα.






Χε~




Μωρό μου…


αν οι κιθάρες και οι λέξεις δεν κόβουν




ΓάΜΑΤΑ!





Ας γίνουμε ένα χάπι project

Αφιερωμένο στο τίποτα.





Εντάξει μην τρελαίνεσαι…






Αν παίζει θέμα με όσα ειπα…

πάρ' το και αλλιώς!

















.......................










Έλα να τρέξουμε μωρό μου,


Να χορέψουμε!


Στα σύννεφα, προτού φτάσει η μέρα.


Τι κι αν είναι νύχτα, δεν θα πέσουμε.

Έχω καρφιτσώσει στον ουρανό αστέρια.






Έλα να τρέξουμε μωρό μου,

Να χορέψουμε!



Σαν τα πιτσιρίκια στις αλάνες.


Ως την Βραζιλία να ταξιδέψουμε.

Να τρώμε καφέ και να πίνουμε μπανάνες.















Οι νύχτες μωρό μου,

Οι νύχτες μας φιλεύουνε.

Τίποτα δικό μας,

Τίποτα δεν έχουμε.



Οι νύχτες μωρό μου,

Οι νύχτες μόνο ξέρουνε

Πως τίποτα δεν χάνουμε

Όταν τίποτα δεν έχουμε.
















προφιλ του sigmataf

My photo
athens, center, Greece
www.myspace.com/sigmatafmusic